مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دزدان حرفه ای کامپیوتر های خودرو در باقرشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کامپیوتر خودرو به همراه کشف ۳۰ پرونده سرقت در باقرشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با اعلام چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو های سواری در محدوده «باقرشهر» این شهرستان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی به هماهنگی‌های قضایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: تیم اطلاعات کلانتری باقرشهر با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مسئول اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۳۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و با جانمایی محل های سرقت و تجمیع پرونده های مشابه، مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران این سارق در دستور کار قرار دارد، افزود: مردم می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه تردد افراد مشکوک را از طریق تماس ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه