مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سفر رئیس جمهور به قبله تهران

سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران با حضور در مرکز بخش فشافویه ، وارد شهرستان ری شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران ، به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان ری ، صبح روز پنجشنبه و در دومین روز از دهه مبارک فجر با همراهی استاندار تهران ، وزیر آموزش و پروش ، رئیس دفتر و معاون اجرائی رئیس جمهور وارد این شهرستان شد.

افتتاح چند طرح ، بازدید از پروژه‌های در حال احداث ، شرکت در جلسه شورای اداری ، دیدار عمومی با مردم و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به شهرستان ری بود .

رئیس دولت سیزدهم در نخستین بخش از برنامه‌های سفر به شهرستان ری ، با حضور در محله جانبازان شهر حسن آباد فشافویه ، مدرسه ۲۲ کلاسه خیّر ساز دکتر «رضا گل‌نراقی» در ۳۲۰۰ متر زیربنا و در سه طبقه با ۵ آزمایشگاه و کارگاه را افتتاح کرد .

همچنین از طریق ارتباط تصویری با سراسر کشور در حضور آیت‌الله رئیسی و دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ، به صورت همزمان ۱۱۰۰ مدرسه و پروژه آموزشی و پرورشی با ۵ هزار و ۱۶۴ کلاس درس در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید.

از این هزار و ۱۰۰ طرح آموزشی ، ۵۸۲ پروژه از محل منابع دولتی و ۵۱۸ پروژه هم از محل منابع مشارکتی ساخته شده است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه