مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق میلیاردی کارخانه پوشاک کهریزک کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد که با همدستی فرد دیگر اقدام به سرقت بیش از ۴ میلیارد ریال لوازم تولیدی صنعتی در محدوده کهریزک کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره گفت: شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه تولیدی صنعتی پوشاک در محدوده کهریزک سریعاً عوامل عملیات کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

    وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سرقت توسط دو مرد جوان با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت صورت گرفته است که سریع موضوع به تیم های محسوس و نامحسوس گشت فعال در سطح حوزه، اعلام شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: با گشت زنی های هدفمند عوامل گشت، سارقان را مشاهده که به محض رویت پلیس سریعاً اقدام به فرار کره و پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و در این حین با سوءاستفاده از تاریکی هوا و بُعد مسافت از صحنه متواری و نفر دوم دستگیر شد.

    وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو وانت اموال مسروقه به ارزش بیش از ۴میلیارد ریال کشف شد.

    سرهنگ جلیلیان با اشاره به توقیف خودروی سارقان افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات انجام شده به ۲فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف گردید که تحقیقات جهت تکمیل پرونده و دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

    عضویت در خبرنامه سایت
    عضویت در خبرنامه سایت
    با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
    شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.