مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق میلیاردی کارخانه پوشاک کهریزک کمتر از 2 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی در کمتر از ۲ ساعت خبر داد که با همدستی فرد دیگر اقدام به سرقت بیش از ۴ میلیارد ریال لوازم تولیدی صنعتی در محدوده کهریزک کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره گفت: شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از کارگاه تولیدی صنعتی پوشاک در محدوده کهریزک سریعاً عوامل عملیات کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

    وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سرقت توسط دو مرد جوان با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت صورت گرفته است که سریع موضوع به تیم های محسوس و نامحسوس گشت فعال در سطح حوزه، اعلام شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: با گشت زنی های هدفمند عوامل گشت، سارقان را مشاهده که به محض رویت پلیس سریعاً اقدام به فرار کره و پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و در این حین با سوءاستفاده از تاریکی هوا و بُعد مسافت از صحنه متواری و نفر دوم دستگیر شد.

    وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو وانت اموال مسروقه به ارزش بیش از ۴میلیارد ریال کشف شد.

    سرهنگ جلیلیان با اشاره به توقیف خودروی سارقان افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات انجام شده به ۲فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف گردید که تحقیقات جهت تکمیل پرونده و دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

    عضویت در خبرنامه سایت
    عضویت در خبرنامه سایت
    با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
    شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه