مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آرزوی معلولان آسایشگاه کهریزک و یک درخواست از رئیس بنیاد مستضعفان + تصاویر

معلولان آسایشگاه کهریزک در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان چه آرزو و درخواستی را داشتند؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از تسنیم ؛آسایشگاه خیریه کهریزک واقع در جنوب شهر تهران در سال 1351 با همت دکتر محمدرضا حکیم‌زاده لاهیجی، مدیر وقت بیمارستان فیروز‌آبادی شهر ری، بنا و فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از تغییرات صورت گرفته در نیمه اول سال جاری، دکتر حسین نحوی‌نژاد نیز به عنوان مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک جایگزین محمدرضا صوفی‌نژاد شد. همچنین حمید قبادی دانا به عنوان مدیرعامل موسسه  خیریه کهریزک جایگزین حسن احمدی در این مجموعه شد.

با تغییرات صورت گرفته در این مجموعه سرعت خدمت‌رسانی نسبت به گذشته افزایش یافته است و تغییراتی فراوانی در این مسیر ایجاد شده است. در همین ارتباط چندی پیش بخش نگهداری بیماران آلزایمری در آسایشگاه خیریه کهریزک با هدف خدمت‌رسانی بهتر به سالمندان و علی‌الخصوص بیماران آلزایمر در آسایشگاه خیریه کهریزک افتتاح و مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

همچنین با تلاش‌های صورت گرفته در این مدت و با حمایت خیرین، وسایلی از جمله یخچال و… در بخش‌های نگهداری مددجویان تعویض و وسایل نو جایگزین آن‌ها شد.  مسئولان مختلف کشور نیز در طی چندماه گذشته با حضور در آسایشگاه کهریزک و گفت‌وگو با مددجویان در این مجموعه تلاش کرده‌اند تا سهم کوچکی در خدمت‌رسانی به مددجویان این مجموعه داشته باشند.

بنیاد مستضعفان ,
بنیاد مستضعفان ,

سید پرویز فتاح؛ رئیس بنیاد مستضعفان یکی از مسئولانی است که بنا بر گفته خودش تلاش می‌کند از هر فرصتی استفاده و در آسایشگاه کهریزک حضور پیدا کند.

فتاح با اشاره به خدمت‌رسانی پرنسل آسایشگاه کهریزک به مددجویان گفت: باید قدردان زحمت این افراد باشیم چرا که کار بسیار سختی را انجام می‌دهند.

بنیاد مستضعفان ,
بنیاد مستضعفان ,

خبرنگار تسنیم با برخی معلولان این مجموعه به گفت‌وگو نشست. با توجه به شدت معلولیت برخی از مددجویان آسایشگاه کهریزک آنها آرزوی داشتن ولیچر برقی را برای جا به جایی و تردد خود داشته‌اند چرا که بنا به گفته معلولان با ولیچرهای ساده این امکان بسیار سخت و دشوار بوده و این در حالیست که 15 نفر از آنها شرایط سخت‌تری را نسبت به سایر معلولان داشته و در اولویت قرار دارند.

معلولان در صحبت‌هایشان از رئیس بنیاد مستضعفان درخواست کردند که نسبت به تحقق این آرزو آنها را همراهی کند.

منبع تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.