مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حاشیه کمربندی دوم تهران از وجود نخاله پاکسازی شد

مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ری گفت: هماهنگی های لازم با نهادهای مسئول از جمله شهرداری ها و بخشداری ها برای ورود جدی به منظور پاکسازی حاشیه کمربندی دوم تهران از نخاله ها انجام گرفته است.

محمدرضا زمانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست هماهنگی برگزار شده این اداره با شهرداری منطقه ۲۰ به منظور همکاری و مشارکت در پاکسازی حاشیه کمربندی دوم تهران از نخاله های ساختمانی افزود: در این روند تمامی نهادهای مسئول از جمله شهردارهای واقع در مسیر ۲۷ کیلومتری محدوده واقع شده از کمربندی دوم تهران در شهرستان ری مشارکت و همکاری دارند.

وی یادآورشد: سعی می شود تا تمامی نخاله های ساختمانی حاشیه این مسیر پاکسازی و پس از آن نظارت لازم برای مقابله با تخلیه مجدد نخاله در حاشیه جاده انجام شود.

زمانی اظهار داشت: در کنار عملیات پاکسازی حاشیه جاده، از این پس نیروهای راهداری نظارت لازم را برای مقابله با متخلفانی که اقدام به تخلیه نخاله در این محدوده می کنند، خواهند داشت تا از سویی مانع از آلوده سازی محیط شوند و از سوی دیگر در مقابله با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: این نخاله های ساختمانی علاوه بر آنکه منظر طبیعت و حاشیه جاده ها را نامناسب می کنند، زمینه ساز نا ایمنی مسیر و وقوع تخلفات و تصادفات نیز هستند از همین رو به طور جدی برای پاکسازی آنها و مقابله با تخلفات اقدام می کنیم.

آزادراه کنارگذر جنوب تهران از جمله طرح‌های الویت‌دار و تعریف شده در قالب طرح‌های جهش تولید بود و می‌توان از آن به عنوان یک ابر پروژه عمرانی نام برد. چرا که دو استان تهران و البرز را از مشکل و معضل همیشگی ترافیک عبوری نجات می‌دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.