مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تولید برق در نیروگاه گازی ری 4 درصد افزایش یافت

مدیرعامل نیروگاه برق ری اعلام کرد: در ۱۰ ماه امسال تولید حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی و افزایش چهار درصدی تولید نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  حمید بادرستانی روز چهارشنبه پیرامون تولید برق در نیروگاه ری به خبرنگاران گفت: از این میزان تولید حدود ۲ میلیارد و ۲۶۳ میلیون کیلو وات ساعت به صورت خالص در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به این نکته که بازدید و تعمیرات واحدهای این نیروگاه با تولید انرژی همزمان در حال انجام است، افزود؛ نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصان پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با وجود تعمیرات پنج واحد بطور همزمان و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه را برای تابستان آینده یکی از مهمترین برنامه های نیروگاه عنوان کند.

بادرستانی اعلام کرد: تا پایان سال تمام واحدهای تولید انرژی این نیروگاه مورد بازدید و تعمیرات قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، نیروگاه گازی ری در زمینی به مساحت ۵۲ و نیم هکتار در هفت کیلومتری مرکز شهرستان ری در نزدیکی پالایشگاه تهران قرار دارد.

این نیروگاه دارای ۲۱ واحد توربین گازی به ظرفیت اسمی ۸۰۰ مگاوات است که تولید برق آن بنا به فصول سرد و گرم سال متغیر است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه