مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق منازل مسکونی محدوده دیلمان شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق منازل مسکونی محدوده دیلمان شهرری با اعتراف به سرقت و شناسایی 5 مالباخته خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران این یگان با انجام فعالیتهای عملیاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند که سرقت ها توسط یک مرد جوان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین های مداربسته هویت و مخفیگاه سارق در محدوده شهرری شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق به دستگیری متهم در مخفیگاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کرد، گفت: تاکنون پنج مالباخته متهم را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل شده است و پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه