مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بودجه هزار و پانصد میلیاردی شهرداری حسن آباد در سال ۱۴۰۲

شیرزاد یعقوبی از لایحه بودجه پیشنهادی ۱۵۰۰ میلیارد ریالی سال آینده شهرداری حسن آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد از بودجه پیشنهادی ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای سال ۱۴۰۲ خبرداد و افزود ، بودجه پیشنهادی امسال به منظور بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

شیرزاد یعقوبی پس از تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر گفت : این بودجه بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی و خدماتی شهر و البته وضعیت اقتصادی کشور و متعاقباً شهر حسن آباد تهیه، تنظیم و پیشنهاد شده است.

شهردار حسن آباد فشافویه اولویت های بودجه سال ۱۴۰۲ را تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام و با رویکرد ارتقاء کیفیت فضای شهری و افزایش تعاملات اجتماعی ، افزایش برنامه‌ها و فضاهای فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی با هدف افزایش سر زندگی و نشاط اجتماعی ، توسعه‌ی حمل و نقل عمومی ، ارتقاء سطح ایمنی شهر و تمرکز بر پروژه‌های مرتبط با اصلاح و بهینه‌سازی فضای سبز شهری عنوان نمود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه