مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

29 دیماه معاینه فنی خودروها نیم بهاست

مدیر محیط زیست شهرستان ری گفت: به مناسبت روز هوای پاک ۲۹ دی، روز پنجشنبه هفته جاری معاینه فنی خودروها در این شهرستان نیم بها محاسبه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محمد رستگار روز سه شنبه در حاشیه مراسم تسطیح و درختکاری جاده زمان آباد اطراف کارخانه سیمان تهران در جمع خبرنگاران افزود: ۲۹ دی روز ملی هوای پاک است که به همین مناسبت اقداماتی در سطح شهرستان ری در دستور کار اداره محیط زیست قرار گرفته که از جمله آن می توان به توسعه بحث درختکاری در منطقه اشاره کرد.

وی یادآور شد: پاکسازی حاشیه راه ها از نخاله، برپایی نمایشگاهی در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب، برپای نمایشگاهی در شهرداری کهریزک و ایجاد پیست دوچرخه سواری در محدوده شهر از دیگر اقدامات در دست اجرا در شهرستان ری به مناسبت هفته هوای پاک است.

رستگار اظهار داشت: از جمله اقدامات بسیار مهم در دستور اداره محیط زیست طی این هفته، بحث تخریب واحدهای آلاینده ای با دستور مقام قضایی به شمار می آید که هدف این اقدامات نمادین فرهنگ سازی و جلب توجه مردم نسبت به اهمیت هوای پاک است.

مدیر محیط زیست شهرستان ری تاکید کرد: این عزم در میان مسئولان این شهرستان در خصوص مقابله با آلاینده های محیط زیست وجود دارد و اقدامات بسیاری را به امید مشاهده کمترین میزان آلایندگی در نقاط مختلف آن انجام می دهند.

این مسئول با اشاره به تسطیح و درختکاری حاشیه جاده زمان آباد در کنار کارخانه سیمان خاطرنشان کرد: در این منطقه در کنار جاده تخلیه شدید نخاله را داشتیم و بحث برخورد با نخاله ریزی در اطراف جاده ها، از مشکلات اصلی شهرستان ری است از همین رو این برنامه در دستور کار محیط زیست این شهرستان قرار گرفت.

رستگار ادامه داد: با این نگرش برای ساماندهی این جاده، از مسئولان کارخانه سیمان تهران خواستیم که نسبت به پاکسازی منطقه و کاشت درخت به منظوره جلوگیری از بازگشت منطقه به این وضعیت اقدام کنند که با استقبال مسئولان آن و مدیران شهرستان ری مواجه و در نهایت عملیات درختکاری از روز جاری آغاز شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه