مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 87 متهم در طرح 1 روزه مبارزه با سرقت در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح یک روزه مبارزه با سرقت و دستگیری ۸۷ متهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از  اجرای طرح یک روزه مبارزه با سرقت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان با دستگیری ۸۷ متهم خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات اجرای طرح یک روزه پلیس ری اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان طرح ضربتی مبارزه با سرقت به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان ری به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: با بکارگیری اکیپ پلیس‌های مجرب و آموزش دیده عملیاتی و با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی، ماموران پلیس توانستند ۸۷ متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: در این عملیات ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شناسایی و همچنین یک قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد. 

سرهنگ جلیلیان افزود: در این طرح ضمن کشف ۵۵ پرونده سرقت، ۱۴ فروشنده موادمخدر دستگیر و بیش از ۱کیلو و ۱۰۰گرم انواع موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند خاطرنشان کرد: این طرح با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح این شهرستان اجرا شده است.

وی از عموم شهروندان درخواست کرد ضمن توجه جدی به هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موارد را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.