مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حمایت شورای شهر تهران از خدمات رسانی به ایثارگران

نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در آیین آغاز ساخت مجتمع چندمنظوره آل یاسین شهر ری گفت: شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  پرویز سروری با بیان اینکه هر کجا دارایی‌ها با دانایی‌ها جمع شود در نهایت هوشمندی، نوآوری، خلاقیت و مولدسازی تولید می‌شود، گفت: مشکل کشور این است که دارایی داریم اما برخی مواقع دانایی نداریم و گاهی دارایی‌ها به دست نادان‌ها می‌افتد و در نتیجه شاهد به هرز رفتن کارایی و کارآمدی هستیم.
پرویز سروری در ادامه گفت: با اجرای پروژه‌های سازندگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارایی‌ها بر مرکب دانایی‌ها سوار می‌شود و در مسیر هم‌افزایی برای ارائه کارآمدی نظام قرار می‌گیرد.
سروری با تأکید بر اینکه تا بخشی‌نگری الگوی خدمات‌رسانی باشد شاهد کارآمدی نخواهیم بود، ابراز داشت: صرفاً بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئول رسیدگی به خانواده شهدا نیست بلکه همه ارگان‌ها باید دست به دست هم داده تا دارایی‌های بنیاد به امکانات و توانایی‌های مناسبی برای خدمت به بهترین‌ها انجام شود.
وی تصریح کرد: خرسندیم که آغاز خدمت‌رسانی به خانواده شهدا از شهرری و قبله تهران آغاز شده که مرکز مجاهدین، رزمندگان و شهدای گران‌قدری است که خدمات بزرگی به کشور ارائه کردند و بنیاد و مدیریت شهری برای خدمت به مردم اشتراک منافع پیدا خواهند کرد.
نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خدمات قابل توجه شهردار منطقه ۲۰ در مدت کوتاه گفت: در شهرری مشکل تأمین سرانه‌ها را داریم، اما مدیریت شهری تلاش کرده که هم‌افزایی برای ساخت و ساز و حرکت به سمت بالندگی و کارآمدی شکل بگیرد.
وی ادامه داد: در شنبه‌های امید افتخار پروژه‌های قابل توجهی در شهرری انجام شده که بخشی از آن نیز در زمینه تأمین مسکن بوده است و این اقدام بدین معناست که مدیریت شهری خود را جزئی از دولت می‌داند و شهرداری تهران باید با تمام قوا بایستد و در این مسیر حرکت کند.
سروری با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساخت مسکن اظهار داشت: امروز که بنیاد دارایی‌های خود را در اولویت‌های دولت قرار می‌دهد؛ مولدسازی کرده و دارایی بنیاد را توسعه می‌دهد و همچنین به هدف غایی دولت کمک می‌کند، زیرا که موفقیت دولت به معنای موفقیت انقلاب است.
نایب رئیس شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری باید به این اقدام بنیاد پاسخ مثبتی دهد و در هر کجا که ممکن است کمک کند و با شناختی که از شهردار تهران دارم قول می‌دهم هر کجا که لازم باشد به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک شود.

منبع ایثار
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه