مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق اماکن خصوص شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه به ارزش چهار میلیاردریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛‌سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ری، یک تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل و مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم موفق شدند احدی از سارقان سابقه دار را در محدوده رباط کریم شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه شامل لوازم‌ها و ابزارآلات صنعتی جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی بعمل آمده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه چهار میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند.

رمز گشایی ۷ پرونده سرقت دینام‌های صنعتی در کهریزک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق دینام کولر‌های صنعتی کارگاه‌های محدوده کهریزک، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دینام کولر‌های صنعتی در محدوده کارگاه‌های محدوده “کهریزک” و ایجاد نارضایتی شهروندان، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ آن محل، قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات تخصصی و پلیسی هویت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی، سارق را پس از انجام هماهنگی‌های لازم در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های توابع شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از سارقان سابقه دار بوده که به تازگی از زندان آزاد شده، به هفت فقره سرقت دینام کولر صنعتی در آن محدوده اعتراف و خاطرنشان کرد: با راهنمایی سارق، سه مال باخته شناسایی که متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به مراجع قضائی اعزام شد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه