مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیست و دومین انتخابات شهردار مدرسه در 25 مدرسه شهرری برگزار شد

شهردار شهرری در مراسم بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه گفت: شما دانش آموزان به عنوان افراد تاثیرگذار با کسب مهارت های لازم می توانید گام های مهم و نتایج مطلوب در زندگی اجتماعی بدست آورید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سیدمحمد ناظم رضوی در مراسم انتخاب شهرداران مدارس که روز چهارشنبه ۷ دی ماه در مدرسه دخترانه میرداماد برگزار شد، گفت: آشنایی با حقوق و تکالیف شهروندی و مشارکت اجتماعی از جمله اهداف شاخص طرح شهردار مدرسه است که دانش آموزان را به شهروندانی قانونمند تبدیل می کند.

ناظم رضوی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: یکی از وظایف مهم مدارس علاوه بر انتقال دانش، آموزش مفاهیم و مهارت های لازم برای روبروشدن دانش آموزان با مسائل مهم اجتماعی و فرهنگی در جامعه  است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح، نوید بخش گام های مثبت در زمینه پرورش نسل جدید است، افزود: تبدیل دانش آموزان به نیروهایی کارآمد برای مشارکت در برنامه های شهری و اجتماعی از اهداف طرح شهردار مدرسه است و مدیریت در این طرح به مانند تمرین مدیریت شهر توسط آینده سازان این مرز و بوم است.

ناظم رضوی ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه های مرتبط با مسائل ایمنی، ترافیک و حمل و نقل عمومی، زیست محیطی، امور اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و تربیت بدنی و همچنین تقویت حس مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را از جمله اهدف این انتخابات شهردار مدرسه عنوان کرد.

بیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه با حضور شهردار منطقه ۲۰، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ ری، نماینده اداره کل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، رئیس روابط عمومی منطقه، شهردار ناحیه ۵، معاون امور پرورش اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ری و اعضای هیئت مدیره مدرسه میرداماد برگزار شد.

طرح شهردار مدرسه پس از برگزاری جلسات هم اندیشی و توجیهی با مسئولین آموزش و پرورش  نوحی شهرری و مدیران و مربیان پرورشی مدارس منتخب از ۴ الی ۱۰ دیماه بصورت مجازی و حضوری در ۲۵ مدرسه دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه دور اول و دوم اجرا می شود.

بیست و دومین دوره انتخاب شهرداران مدارس با مشارکت بیش از ۷ هزار دانش آموز در ۲۵ مدرسه منتخب این منطقه انجام شد و در نهایت ۲۵ نفر به عنوان شهردار و ۱۵۰ نفر معاونین آنها معرفی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه