مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ببینید |تذکر جعفر شربیانی به کارخانه سیمان تهران در صحن شورا

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از وضعیت اسفناکی که کارخانه سیمان ری برای هفت روستای اطراف این کارخانه و مردم شهرری ایجاد کرده است، انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  جعفر شربیانی با انتقاد از آسیب به اکوسیستم منطقه ۲۰ در طول سالیان دراز گذشته، گفت: بر محیط زیست شهرری آسیب جدی وارد شده، کوه خواری کرده‌اند و  آسیب رسانده‌اند.

او افزود: از پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان که کارخانه سیمان ری زیر نظر ایشان است می‌خواهم که یک بار دیگر اساسنامه این بنیاد را با همکارانشان مرور کنند؛ قرار بود این بنیاد یار مستضعفان باشد نه اینکه راه نفس کشیدن روستاهای اطراف و منطقه ۲۰ را قطع کند. روستاهای امین آباد، عباس آباد، جاده نظامی، زمان آباد، غنی آباد، حاجی آباد، تقی آباد و شهرری بیچاره‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران انتقاد کرد: می‌دانید بیچاره یعنی چه؟ یعنی چاره‌ای ندارند وگرنه می‌رفتند و در نزدیکی محل زندگی معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان زندگی‌ می‌کردند و اگر چاره داشتند در محله مدیرعامل شرکت سیمان تهران زندگی می‌کردند ولی چاره‌ای ندارند.

شربیانی ادامه داد: آقای فتاح به مدیرانتان در کارخانه شرکت سیمان بگویید ۱۰ روز بیایند با خانواده در امین آباد زندگی کنند تا ببینند در این گرد و خاک و فضایی که نمی‌توان نفس کشید، می‌توانند زندگی کنند. عدالت یعنی این، انصاف یعنی این.

او در پایان افزود: از نمایندگان تهران به خصوص آقای قالیباف می‌خواهم که این موضوع را رسیدگی کنند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه