مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرآیند ساماندهی املاک بنیاد شهرستان‌های استان تهران از شهرری آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از آغاز فرآیند ساماندهی املاک بنیاد در شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: کارساماندهی و نوسازی ساختمان اداری بنیاد شهرری که سال‌ها معطل مانده بود، امروز با حضور کارشناسان سازمان اموال و املاک آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عباسعلی رضایی با بیان اینکه هدف کلی در مجموعه بنیاد خدمت صادقانه به خانواده شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: نوسازی املاک و ساختمان‌های اداری بنیاد شهرستان‌های استان تهران از اولویت‌های پیش رو است و در این راستا نیازمند نگاه ویژه مدیران و مجموعه سازمان اموال و املاک کوثر هستیم.
وی با بیان اینکه 35درصد از ساختمان‌های بنیاد در شهرستان‌های تابعه عمر زیر ده سال دارند، افزود: از مجموعه 15 ساختمان اداری بنیاد در حال حاضر 5 ساختمان به صورت کامل نوسازی شده و شرایط 9ساختمان دیگر قابل قبول است و تنها یک شهرستان نیاز به ساختمان جدید دارد که این مهم نیز در دستور نشست امروز قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به مصوبات نشست‌های گذشته پیرامون تخریب و نوسازی ساختمان اداری شهرستان ری تصریح کرد:با توجه به تصمیم نهایی، فرایند تخریب و نوسازی ساختمان بنیاد درشهرری به‌زودی آغاز می‌شود و این امر اتفاقی مهم در رویکرد تحولی در خدمت‌رسانی به ایثارگران است.
رضایی همچنین با تاکید بر اینکه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهاردانگه نیز باید با یک ساختمان اداری جدید در فضایی مناسب و با دسترسی آسان برای ایثارگران مهیا شود، بیان داشت:با مساعدت سازمان اموال و املاک کوثر در پردیس نیز درصورت مشارکت فرمانداری در تامین زمین مناسب، تهیه نقشه‌ها و انتخاب پیمانکار، فرایند احداث ساختمان جدید در این شهرستان نیز آغاز می‌شود.
محسن فرج‌الهی مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز در این نشست با بیان اینکه مجموعه سازمان اموال و املاک وظیفه ساماندهی ابنیه و ساختمان‌های بنیاد در سراسر کشور را به عهده دارد بیان داشت: خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران با یک هدف مشترک و در یک مسیر حرکت می‌کنند و آن نیز خدمت به ایثارگران عزیز است و همه باید تلاش کنیم تا رضایت حداکثری خانواده بزرگ ایثار و شهادت فراهم شود.
وی با تاکید بر انجام صحیح وظایف مجموعه سازمان اموال و املاک در راستای تحقق اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بر آمادگی کامل برای ساماندهی املاک در مجموعه بنیاد شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد.
بر اساس این گزارش در این نشست فرایند ساماندهی ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با مشارکت سازمان اموال و املاک کوثر پس‌از سال‌ها وقفه آغاز شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه