مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کسب رتبه های برتر کشوری توسط دانش‌آموزان شهرری 

دانش آموزان پژوهنده ناحیه دو شهرری موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شدند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ حمیرا بیدمشکی کارشناس پژوهش و تحقیقات اداره آموزش ناحیه دو شهرری در جلسه کمیته پژوهش اعلام کرد : کسب رتبه اول کشوری در بخش طرح‌های کمی توسط مهدیه یاری و مقام نخست کشوری در بخش دانش آموزان پیشگام در مطالعه، خلاق و نوآور برتر توسط باران محمدی از جمله افتخارات کسب شده توسط دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌بخشی به برنامه ریزی مبتنی بر پژوهش در سطح مجموعه تعلیم و تربیت ناحیه دو شهرری توضیح داد: پس از انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی همکاران فرهنگی استقبال مطلوبی از این فراخوان داشتند و در نهایت نتایج این طرح‌ها جهت کمک به برنامه‌ریزان تعلیم و تربیت به این دانش‌آموزان ارجاع شد.

کارشناس پژوهش و تحقیقات اداره آموزش ناحیه دوشهرری در پایان گفت : آموزش و پرورش همه برنامه‌های تحولی خود را بر مبنای پژوهش محوری در نتایج یافته‌های پژوهشی حوزه تخصصی آموزش و پرورش قرار داده است، چرا که تنها راه برون رفت از چالش‌های پیش رو رجوع به پژوهشگران است.

منبع خبرگزاری پانا
از طريق مائده رحمانی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه