مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین پاتوق محله در باقرشهر احداث شد

شهردار باقرشهر از احداث اولین پاتوق محله شهر باقرشهر در راستای افزایش سرانه های رفاهی شهروندان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار ما از مطالعه، طراحی و آغاز مرحله اجرایی احداث اولین پاتوق محله در راستای توسعه فضاهای محلی و تعاملی شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای رفاهی در محله کوی دانش باقرشهر (بوستان ۹ دی) خبر داد.

محسن قضاتلو گفت: در همین راستا مرحله اجرایی احداث پاتوق محله کوی دانش به متراژ ۳۰۰ متر مربع مجهز به سایه بان و نشیمنگاه، نیمکت،سطل زباله، آبنما و بوفه آغاز شده است و به زودی شهروندان می توانند از آن استفاده نمایند.

شهردار باقرشهر پاتوق های محله را اقدامی مهم در راستای ایجاد حس سرزندگی و تقویت حس تعلق محله ای در باقرشهر عنوان کرد و افزود: پاتوق های محله همچنین اهمیت زیادی در تقویت تعاملات اجتماعی و ارتقاء کیفیت محیط شهری دارد و در همین راستا نیز توسعه و ساماندهی آن ها از اولویت های اجرایی طرح های توسعه محله محور محسوب می شود.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای زیباسازی منظر شهری و توسعه پاتوق‌های محله در حال انجام است که علاوه بر تقویت هویت محلی و همبستگی همسایه‌ها، نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان دارد.

قضاتلو در پایان گفت: این اقدامات با هدف رضایتمندی شهروندان ، ایجاد کانون‌های اجتماعی و فرهنگی در محله، ایجاد نظم و امنیت، هویت بخشی به فضای شهری، خلق فضاهایی جهت مکث و تفکر مردم محله و کاهش مشکلات اجتماعی و فرهنگی در محلات اجرا خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه