مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لیدر اغتشاشات اخیر شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات اخیر که اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی کرده بود، توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ  دوستعلی جلیلیان با اشاره به شناسایی یک از لیدرهای اغتشاشات اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم، اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی کردند، تیم عملیات پلیس اطلاعات این فرماندهی موفق به شناسایی هویت و محل حضور 1 تن از لیدر ها و عاملان اصلی اغتشاشات در شهرری شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های قضائی عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی به محل اعزام و  طی انجام عملیات‌های مجزای پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس اطلاعات انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه