مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استقرار آمبولانس در میدان اصلی شهرری

رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد که سه دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش مستقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛یحیی صالح طبری، با اشاره به وضعیت آلودگی هوای پایتخت گفت:‌ با توجه به میزان آلودگی هوا در شهر تهران، از امروز ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

وی درباره اینکه این آمبولانس‌ها در کدام مناطق و میادین مستقر شده‌ است، گفت: سه دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش مستقر هستند. علاوه بر آن تمامی پایگاه‌های اورژانس نیز در آماده‌باش قرار دارند.

رئیس مرکز اورژانس تهران به شهروندان نیز توصیه‌هایی را مطرح کرد و گفت:‌شهروندان  در صورت احساس تنگی نفس ، دوبینی، سردرد، سرگیجه، تهوع و… به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به مشکل آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود، همچنین در صورت نیاز به خدمات بیشتر، عوامل اورژانس شهروندان را به مراکز درمانی انتقال داده خواهند شد. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه