مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انسداد 6 حلقه چاه غیر مجاز در شهرری

مدیر امور منابع آب شهرری گفت: به منظوراجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و صیانت از منابع آبی طی سه روز کاری، 6 حلقه چاه غیر مجاز، پر و مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ر ی ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “حمیدرضا حسینی ” با اعلام این مطلب گفت: با تلاش کارشناسان و با اخذ دستور قضایی طی سه روز کاری، 6 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در شهرری در مجموع  با دبی 5.4  لیتر بر ثانیه و عمق کلی 174 متر، پر و مسدود شد.
وی در ادامه اظهار کرد: با انسداد این تعداد چاه غیر مجاز از تخلیه سالانه 76 هزار و 308 متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی جلوگیری شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه  برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد، امور منابع آب شهر ری بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه