مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهرازتسهیل عبور و مرور شهروندان با ساماندهی خط اتوبوسرانی باقرشهر خبر داد

شهردار باقرشهر از تسهیل عبور و مرور شهروندان این شهر با ادغام و اصلاح مسیر تردد خط های اتوبوس رانی باقرشهر و درسن آباد خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محسن قضاتلو در گفتگو با خبرنگار ما از ساماندهی و اصلاح تردد اتوبوس های شهری در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان خبر داد .

شهردار باقرشهر اظهار داشت : با درخواست مکرر شهروندان و بررسی وضعیت اتوبوسرانی در شهر ؛پس از اقدام های کارشناسی در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان زمان تردد و مسیر خط اتوبوسانی باقرشهر و حومه تغییر کرد .

قضاتلو با اشاره به پیگیری مستمر دریافت اتوبوس هایی که شهرداری تهران در تعهدات گذشته خود در قبال توسعه بهشت زهرا (ص) باید به باقرشهر اختصاص دهد گفت : این تغییر را می توان به عنوان مسکن مقطعی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش زمان انتظار در ایستگاه های اتوبوس دانست که باید این مشکل طبق تعهدات از سوی شهرداری تهران برطرف شود .

شهردار باقرشهر اظهار داشت : با ادغام خط فعلی اتوبوسرانی باقرشهر با در اختیار داشتن 3 اتوبوس و خط شهرری درسن آباد با 8 دستگاه اتوبوس جمعا تعداد 11 دستگاه اتوبوس در این خط مشغول بکار می شوند که از متروی شهرری به باقرشهر و در ادامه به درسن آباد می رسد

شایان ذکر است این اتوبوس ها به ترتیب از خیابان 24 متری طالقانی به سمت میدان فاتحی و با طی 22 بهمن به سمت میدان شهدا ؛بلوار 22 بهمن جنوبی ؛بلوار فلسطین و میدان شهید چله دوان به سمت روستای قمصر و در نهایت درسن آباد تردد می کند.

لازم به ذکر است وضعیت خدمات دهی اتوبوسرانی به جنوب شهرستان ری طی سالیان گذشته با مشکلات زیادی برای شهروندان همراه بوده است که لازم است سایر مسئولان نیز به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه