مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی در نفرآباد

عضو شورای شهر تهران از آغاز فرآیند صدور پروانه در محله نفرآباد شهرری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری جعفر شربیانی صبح روز یکشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران که مربوط به موضوع محله نفرآباد بود ، گفت: فرآیند صدور پروانه در این محله آغاز شده و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی طرح‌های نوسازی انجام شود تا شاهد رونق گرفتن این محله باشیم.

او با بیان این‌که شاهد ۳۰ سال عقب‌افتادگی در محله نفرآباد هستیم و حالا ساخت ۳۳۶ واحد مسکونی آغاز شده است و براساس مصوبات بالا دستی ساختمان‌های چهار طبقه در آنجا ساخته می‌شود ، اظهار کرد: امیدواریم هویت ایرانی – اسلامی به محله نفرآباد باز گردد.

مهدی چمران نیز با بیان این‌که باید در ساخت و سازهای جدید به معماری محله نفرآباد توجه شود ، گفت: این محله در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است و بهتر است که بر روی نمای آن تاکید شود.

ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ نیز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان این‌که محله نفرآباد ۱۹ هکتار است که ۵۰۰ پلاک در آن وجود دارد، اظهار کرد: ۲۰۰ پلاک آن قبلا توجه شهرداری تملک شده بود و مابقی نیز در حال تملک است و امیدواریم بتوانیم با مدل جدید نوسازی و منطبق بر معماری ایرانی – اسلامی این محله را رونق دهیم و در بودجه سال ۱۴۰۲ هم این محله مورد توجه قرار گیرد. منبع همشهری

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.