مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یزدیخواه : ۴۷ کشور در اغتشاشات اخیر مشارکت داشتند

سید علی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان مشارکت ۴۷ کشور در اغتشاشات گفت: دشمنان به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاش بودند و هدف آنها اول مهر ماه، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بود؛ اما فوت مرحومه مهسا امینی باعث شد موج سواری دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی زودتر از مهر آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در جمع نمازگزاران مسجد الرضا(ع) شهر ری اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همواره صحبت از سقوط نظام جمهوری اسلامی می کردند و جان بولتون بحث ساقط شدن ایران را قبل از ۴۰ سالگی انقلاب مطرح کرد و اکنون در ۴۳ سالگی انقلاب، با توطئه اخیر سعی در ایجاد ناامنی دارند.

 وی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال داشته‌اند، تصریح کرد: کشورهایی از جمله عربستان، مصر، ترکیه، امارات و سرویس های جاسوسی تمام توان خود را علیه ایران به کار بستند تا کار کشور را یکسره کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: از سال ۱۳۹۸ پرونده ایران از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته و به آمریکا سپرده شد که با هزینه میلیاردها دلار در شرایط کنونی به جنگ ترکیبی فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی روی آوردند و با هدف قرار دادن تمام مواضع، براندازی نظام جمهوری اسلامی را طراحی کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه