مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین زمین والیبال و فوتبال ساحلی جنوب استان تهران در باقرشهر احداث می شود

محسن قضاتلو با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سرانه های ورزشی و توسعه ورزش‌های توپی، ایجاد زمین والیبال و فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی فدک در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محسن قضاتلو با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سرانه های ورزشی و توسعه ورزش‌های توپی، ایجاد زمین والیبال و فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی فدک در دستور کار قرار گرفت .
در این زمينه اقداماتی از قبیل خاک برداری و تسطیح زمین و پوشش زمین با ماسه بادی به‌همراه نصب دروازه‌های فوتبال و … از مراحل مختلف عملیاتی فنی عمرانی اجرای زمینهای ساحلی را شامل می گردد که در مرحله نخست در دست اجرا می باشد.
قضاتلو افزود: شهرداری باقرشهر با توجه به قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای و با توجه به استعداد های بالقوه ورزشی در شهر، همچنین برای گسترش فعالیت های ورزشی، جذب بیشتر جوانان و رفاه آنها و با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته اقدام به ساخت و تجهیز زمینهای فوتبال و والیبال ساحلی در مجموعه ورزشی فدک برای استفاده بهینه جوانان باقرشهری نموده است. 
وی در پایان افزود: شهرداری باقرشهر در سال های گذشته تمام تلاش خود را برای رفع نیازها و مطالبات اساسی ورزشی شهر فراهم نموده و برای ارتقاء شور و نشاط اجتماعی و شادابی مردم، گام های موثری برداشته است.
سرانه ورزشی شهرداری باقرشهر ۶۱ سانتی متر علاوه بر سرانه های ورزشی اداره تربیت بدنی و بخش خصوصی باقرشهر است که بالاترین سرانه ورزشی در سطح کشور می باشد.
شهرداری باقرشهر برای تبدیل مجموعه ورزشی فدک به عنوان یک مجموعه کامل ورزشی برای میهمانان و جوانان این شهر عزم خود را جزم کرده و همزمان با افتتاح زمین فوتبال و والیبال ساحلی، شاهد افتتاح سالن کشتی و ورزش‌های رزمی استاندارد در این مجموعه، همچنین آماده سازی خوابگاه ورزشکاران مهمان در کنار زمین فوتبال چمن، سالن چند منظوره استاندارد، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری با دسترسی مناسب هستیم و سعی ما در آماده سازی یک مجموعه کامل برای جوانان شهر می باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.