مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشنواره انار “صد دانه یاقوت”در فرهنگسرای ولإ برگزار می شود

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ولا از برگزاری جشنواره انار با عنوان صد دانه یاقوت خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ولاء ، محسن دستمالچی مدیر فرهنگی هنری منطقه بیست و رئیس فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر افزود این مجموعه فرهنگی در نظر دارد با اتكا به تجربيات موفق خود در برگزاري مستمر فعالیت های فرهنگی ، “جشنواره انار با عنوان صددانه ياقوت” را در بازه زماني 25 آبان تا 11 آذر 1401 در شهرری برگزار نمايد.

وی افزود رويكرد اين فرهنگسرا در برگزاري اين جشنواره ، گسترش شور و نشاط جمعي در قالب ايجاد تفريحات سالم خانوادگي و پاسخ به نياز اقشار مختلف شهروندان محترم ری خصوصا نوجوانان و جوانان بوده و در نظر دارد فضايی شاد و مفرح با اجراي برنامه‌هاي نظير موسيقي محلي ، نمايش‌های آييني سنتي برای بهره مندی خانواده ها ایجاد نماید.

دستمالچی خاطر نشان کرد در اين جشنواره که از ساعت 10 صبح تا 21 برقرار است علاوه بر عرضه انار ، سوغات ، صنايع دستي و هداياي سنتي استانها نیز در معرض ديد و عرضه به شهروندان قرار خواهد گرفت و در بخش مجزايي ، نوجوانان و جوانان می توانند از ساعت 16 از امكانات تفريحي و ورزشي و مسابقاتی میدانی و دیجیتالی نظیر لیگ فیفا ، فوتبال دستی ، فوتبال آدمکی ، ایرهاکی ، بازی های فکری و … نیز بصورت رایگان بهرهمند گردند.

همچنین همه روزه از ساعت 17:30 مراسم جشنی با حضور خانواده‌های محترم و سایر علاقمندان در این مجموعه اجرا می گردد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این جشنواره به نشانی شهرری ، میدان نماز ، فرهنگسرای ولاء مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02133749134 تماس حاصل نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.