مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری مامور نماهای قمه به دست در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری مسلحانه و نیز دو سارق مامورنما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در این خصوص، عوامل کلانتری قیامدشت با توجه به حساسیت موضوع به محل اعزام شده و اقدامات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با حضور در محل و با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ضارب را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت:‌ ماموران در بازرسی از این فرد یک قبضه سلاح جنگی کلت به همراه یک خشاب را نیز کشف و ضبط کردند. همچنین سوابق متهم نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد متهم از اراذل اوباش سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

جلیلیان همچنین از رسیدگی به پرونده زورگیری از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت:‌دو سارق مامورنما که از اتباع کشورهای همسایه زورگیری کرده بودند، بازداشت شدند. رسیدگی به این پرونده در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت زورگیری تحت عنوان ماموران انتظامی از اتباع کشور همسایه با قمه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیم‌های عملیات کلانتری باقرشهر به محل اعزام شدند، افزود: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان دو تن بوده و با تهدید، افراد را به مخفیگاه خود برده و اقدام به زورگیری و سرقت از آنان کرده‌اند. در همین راستا نیز در عملیاتی ضربتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شده، هر دو سارق که هویتشان از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته بود، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد:‌ ماموران اقدام به بازرسی مخفیگاه سارقان کرده و در جریان آن چند قبضه سلاح سرد از نوع قمه، دو دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقدار زیادی پول نقد، چند عددکارت عابربانک و یک عدد بی سیم از این افراد کشف و ضبط شد.  

وی با بیان اینکه متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.