مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جشنواره غذای سالم در باقرشهر برگزار شد

جشنواره غذای سالم به مناسبت روز جهانی دیابت به همت واحد سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در مدرسه موسی بن جعفر (ع) باقرشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جشنواره غذای سالم به مناسبت روز جهانی دیابت به همت واحد سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در مدرسه موسی بن جعفر (ع) باقرشهر برگزار شد.

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری جشنواره غذای سالم گفت: دیابت یکی از شایع ترین بیماری‌های است که باید بسیار جدی گرفته شود که متاسفانه بسیاری از افراد از ابتلای خود به دیابت اطلاع ندارند، لذا غربالگری یکی از راه‌های شناخت این بیماری پنهان است. 

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم با ترویج استفاده از غذاهای سالم همراه با تحرک و ورزش، به خانواده های خود برای زندگی سالم تر و طول عمر بیشتر کمک کنیم.


 


وی در ادامه گفت: تغذیه با غذاهای سالم و ارگانیک یکی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماریهایی از جمله دیابت، بیماری های قلبی، عروقی و … می باشد. 

این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ تغذیه سالم برپایه آموزش طبخ غذاهای پیشگیری کننده از دیابت برگزار شد و ۳۳ نفر از مادران دانش آموزان با تهیه انواع غذاهای ایرانی در این جشنواره شرکت نمودند.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی از زحمات بانوان شرکت کننده ، به ۱۲ نفر از برگزیدگان جشنواره به رسم یاد بود جوایزی اهدا شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه