مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» با حضور نویسنده محدثه گودرزنیا و منتقد ادبی سمیرا رستگارپور در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  نشست نقد و بررسی کتاب ستاره با حضور محدثه گودرزنیا ، نویسنده کتاب و سمیرا رستگارپور، منتقد وجمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حدیث کسا، اعضای فعال و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری برگزار شد.

سمیرا رستگارپور منتقد اثر در معرفی کتاب گفت: کتاب ستاره از نظر نگارش، گزینش موضوع و  فضا سازی بسیار خوب و متناسب با رده سنی نوجوانان است؛ در این داستان ما تفاوت و شکاف نسل ها را می بینیم.

سپس نویسنده با بیان توضیحاتی درباره کتاب و شخصیت ها گفت: نام ملاله را از نام یکی از زنان بزرگ افغانستان انتخاب شده است و در این داستان سعی کرده ام به درد و رنج مردم صبور افغان نیز اشاراتی داشته باشم.

در پایان شرکت کنندگان، نویسنده و منتقد درباره کتاب، شخصیت ها، حوادث، دیالوگ ها و مسائل مطرح شده در داستان بحث و گفتگو کردند و شرکت کنندگان به بیان نظریات خود پرداختند.

نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.