مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استقرار پلیس مسلح در حرم سیدالکریم (ع) شهرری برای امنیت زوار

فرمانده انتظامی شهرستان ری از تامین امنیت حرم حضرت سیدالکریم علیه السلام شهرستان ری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: برابر مصوبه شورای امنیت کشور، امنیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی به فرمانده انتظامی کشور واگذار شد و فرمانده انتظامی شهرری حسب دستور سلسله مراتب فرماندهی انتظامی و سردار رحیمی، یک گروهان واکنش سریع را که متشکل از مأموران مجرب و آموزش دیده است در حرم حضرت عبدالعظیم مستقر کرده‌است و در حال حاضر در تمام درب‌های ورودی و خروجی مأموران چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان به صورت مسلح حضور دارند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای تأمین امنیت زوار، مأموران به صورت محسوس و نامحسوس در صحن‌ها، شبستان‌ها، حریم و اطراف حرم هم مستقر هستند. 

فرمانده انتظامی شهرری ادامه داد: بنا بر جلساتی که با تولیت حرم و مسئولان حراست و حفاظت فیزیکی و مسئولان آستان برگزار کرده‌ایم درصدد هستیم که در داخل آستان مقدس یک کلانتری یا قرارگاه یا پاسگاه انتظامی ایجاد شود. اگر مکانی برای این امر اختصاص پیدا کند فرمانده انتظامی شهرستان ری تأمین نیرو و تجهیزات را برعهده می‌گیرد.

وی افزود: در صورت استقرار مجموعه انتظامی در داخل حرم می توان با استقرار پلیس‌های تخصصی از جمله آگاهی، اطلاعات، فتا و مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری از جرم و تأمین امنیت بیش از پیش اقدام کرد؛ اما به هر حال تا فراهم شدن ساختار، گروهان‌های ضربت برای تأمین امنیت حرم و زوار عزیز هم در داخل حرم و هم در محیط پیرامونی به صورت فعال و شبانه‌روزی حضور دارند، حتی قبل از اینکه مصوبه شورای امنیت به پلیس شهرستان ری ابلاغ شود ما به صورت داوطلبانه در حریم و اطراف حرم استقرار داشته و در پاسگاه و ایستگاه و شعبه منتهی به حرم مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی حضور فعال داشتند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.