مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی ؛ ساخت “هتل بزرگ ری”با همکاری سازمان های دولتی و بخش خصوصی تسریع می شود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از روند اجرای پروژه بزرگ هتل ری بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به همراه میلاد امینی مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی از روند احداث هتل ری در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بازدید نمود.

شربیانی با اهمیت برشمردن این پروژه گفت : قبله تهران با توجه به پذیرا بودن زائرین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) از سراسر کشور نیازمند چندین زائر سرا می باشد که با اجرای پروژه بزرگ هتل ری تا حدودی مشکل اسکان زائرین عزیز رفع خواهد شد.

وی افزود : پروژه اقامتی و تجاری ری در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با همکاری بخش خصوص و آستان حرم مطهر با زیربنای ۵۰ هزار متر مربع در حال انجام است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد : باید از ظرفیت های سازمانی، دولتی و بخش خصوصی به جهت ایجاد محرک توسعه در نقاط مختلف ری استفاده نماییم که در این راستا با همکاری و مساعدت جناب آقای دکتر امینی مدیرعامل محترم صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه و شهرسازی، توانستیم برنامه های خوبی برای حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و اطراف آن از جمله همین پروژه بزرگ هتل ری برنامه ریزی نماییم.

شایان ذکر است ، این هتل۱۱ طبقه ای دارای مرکز خرید ، فود کورت ، ۱۵۵ اتاق ، ۹۵ تخت ۲نفره و ۱۴۵ تخت یک نفره خواهد بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.