مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی :وجود روستایی بدون آب شرب در 10 کیلومتری تهران قابل قبول نیست

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: قابل قبول نیست که روستای توتک در بخش خاوران و ۱۰ کیلومتری شهر تهران، آب شرب ندارد و مسؤولان ذیربط زیر بار رفع این معضل نمی روند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری امروز در جلسه شورای این شهرستان اظهار کرد: امروز فضا فضای ید واحده است و باید فضای شهرستان فضای هماهنگی و همدلی در راستای کمک به حل مشکلات و خدمتگزاری به مردم باشد و در این راستا دست هر مسئولی که قدمی برای مردم بردارد را به گرمی می فشاریم و اگر کسی هم این قدم را برندارد، از وی مطالبه و خواهش می کنیم تا در مسیر خدمت به مردم قرار بگیرد.

وی افزود: ما سعی می کنیم که استانداردهای حرکتی خودمان را با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنظیم کنیم و ایشان در وقایع اخیر نیز فرمودند؛ عملا موضوعات و کارها نباید متوقف شود همه باید ید واحده باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به بازدید هیأت رئیسه شورا از روستای توتک در بخش خاوران گفت: به همراه هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان ری از روستای توتک بخش خاوران بازدید کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش های این روستا قرار گرفتیم که مهمترین آن بحث آب شرب این روستا می باشد. 

شربیانی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رئیس آبفای استان داشتیم، مشکل آب شرب روستای توتک مطرح شد اما واقعیت امر این است که ۴۴ سال از انقلاب اسلامی گذشته و جالب نیست روستایی در ۱۰ کیلومتری شهر تهران آب شرب نداشته باشد و اینکه مسؤولان ذیربط زیر بار این موضوع نمی روند، قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: در آینده و با معرفی استاندار جدید تهران، قطعا استاندار جدید به همه استان توجه ویژه خواهد داشت و ما نیز خواهیم توانست اعتبار لازم جهت آبرسانی به روستای توتک را پیگیری و تامین کنیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وظایف شورا کاملا مشخص است، گفت: متأسفانه برخی از افراد و رسانه ها سوالاتی مطرح می کنند که انگار ما در شورای شهرستان در مقام اجرا هستیم در حالی که چه در شورای شهر تهران و چه در شوراهای شهرها و روستاها، وظیفه شورا پیگیری و مطالبه گری می باشد.

شربیانی اظهار کرد: ما از ابتدا عهدی که با مردم شهرستان ری بستیم این بود که معضلات و مشکلات شهرستان ری را پیگیری کنیم و ما در مقام اجرا نیستیم و این ادعا را هم نداریم.

وی ادامه داد: هم اکنون در یکی دیگر از گذرگاههای مهم و تاریخی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و باید پیام وحدت و همدلی در خدمت را به‌ مردم برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر مطالبه گری شوراها افزود: یکی از برکات جمهوری اسلامی همین شوراها می باشد و از اعضای محترم شوراهای اسلامی در شهرستان ری خواهشمندیم در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم لحظه ای درنگ نکرده و مایوس نشوند.

شربیانی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور بیان کرد: از تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج در تامین امنیت شهرستان طی وقایع ۲ ماه اخیر که در کشور و همچنین شهرری رخ داد و واقعا ایثار می کنند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کشور قطر از مصاحبه هوشمندانه آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی با رسانه اسکای نیوز تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ از مصوبات جلسه امروز می توان به پیگیری مشکلات دامپروری های بخش قلعه نو، پیگیری جهت جمع آوری مراکز غیرمجاز تفکیک زباله در بخش قلعه نو، پیگیری راه اندازی خط تاکسی شهر قلعه نو به مترو و زیر گذر روستای طالب آباد اشاره کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.