مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مربیان پرورشی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی‌ دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های قرآنی علاقه‌مند کنند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در دوره توامند‌سازی معاونان و مربیان پرورشی گفت معاونان و مربیان پرورشی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های قرآنی علاقه‌مند کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در دوره توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی که در دانشکده علوم حدیث حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، گفت: نقش والای معلمان در تربیت دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست؛ بدون شک مسئولان آموزش و پرورش به دنبال رفع آسیب‌ها در بین دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه معلمان امانتدار مردم هستند، افزود: مردم با اعتماد کامل، فرزندان خود را به عنوان سرمایه‌ در اختیار معلمان می‌گذارند تا در مسیر اخلاق و معارف دینی تربیت شوند.

ایمانی با تأکید بر ترویج و برپایی نماز و آموزش قرآن در مدارس، بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی در ترغیب جوانان به سمت نمازخوانی و قرآن خوانی درک عمیق آنان از مفاهیم قرآن و نماز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم در آینده مسئولان خوبی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم، باید دانش آموزان را از ابتدا شایسه تربیت کنیم؛ هر گونه سهل‌انگاری در امر تعلیم و تربیت خطا و گناه بزرگی است و در پیشگاه خداوند بخشوده نخواهد شد.

منبع پانا
از طريق مائده رحمانی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.