مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صندوق های سرمایه گذاری در حرم های مطهر کشور ایجاد شود

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر کشور گفت: برای نخستین بار دفاتر نمایندگی صندوق‌های سرمایه گذاری در حرم های مطهر کشور ایجاد و راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  میلاد امینی در جمع اعضای هیئت امنای صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر کشور اظهار کرد: این صندوق‌ها به منظور تسهیل گری، حمایت از پروژه‌ها در بافت پیرامونی حرم و نظارت‌های میدانی در شهرهای مشهد، قم، شیراز و شهر ری ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد دفاتر صندوق سرمایه‌گذاری طرح‌های حرم مطهر با مصوبه و اختیاری که هیئت وزیران به هیئت امنای صندوق سرمایه‌گذاری داده شده ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر کشور تصریح کرد: براین اساس در راه اندازی این دفاتر آستان های مطهر، استانداری‌ها و شهرداری‌ها همکاری خواهند کرد.

امینی بر فعال شدن پروژه‌های پیرامونی حرم های مطهر تاکید کرد.

وی افزود: فعال شدن پروژه‌های عام‌المنفعه در پیرامون حرم های مطهر شاخص‌های شهری را ارتقا می‌دهد.

در این نشست تراز مالی منتهی به سال ۱۴۰۰، گزارش بازرسان و حسابرس‌ها بررسی و تأیید شد و هم چنین عملکرد بودجه‌ای ۱۴۰۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در نشست هیئت امنای صندوق سرمایه گذاری طرح حرم‌های مطهر همه اعضا و مدیران دست اندرکاران توسعه حرم‌های مطهر شهرهای مشهد، قم، شیراز و شهر ری حضور داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه