مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 131کیلوگرم تریاک از یک نیسان در شهرستان ری/باند 7نفره قاچاق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۷نفره مواد مخدر و کشف ۱۳۱کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان ‌با اشاره به کشف مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر اظهار داشت: به‌دنبال دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محدوده شهرستان ری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: در رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، مشخص شد 7 قاچاقچی با تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور و انتقال آن به شهر تهران، محموله مواد مخدر را در یک دستگاه خودروی نیسان جاسازی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به هماهنگی‌های لازم برای دستگیری اعضای این باند گفت: پس از چندین عملیات پیچیده پلیسی محل حضور متهمان شناسایی شد و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی و پلیسی هر 7 نفر متهم دستگیر شدند و در بررسی از خودرو، 131 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد که در این رابطه 4 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به جرم اعتراف کرده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه