مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زورگیران پایتخت با 34 شاکی در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری باند زورگیرانی که با یک موتورسیکلت آپاچی از شهروندان سرقت و زورگیری می کردند خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت و زورگیری در محدوده دولت‌آباد توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری دولت‌آباد با رصد میدانی، بررسی‌های تخصصی و به دست آوردن پیک جرایم، نقاط جرم خیز را تحت پوشش انتظامی خود قرار دادند تا اینکه مأموران حین گشت زنی سوژه‌های مورد نظر را در حالی‌که قصد زورگیری از یک جوان در محدوده دولت‌آباد را داشتند مشاهده می‌کنند، طی تعقیب و گریز موتور سیکلت متوقف، راکب دستگیر و ترک‌نشین از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه پس از هماهنگی‌های لازم متهم دستگیر شده برای بررسی تخصصی و کشف جزئیات بیشتر پرونده به کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی شهرستان ری تحویل داده شد، گفت: در تحقیقات متهم ضمن اقرار به جرم خود، محل اختفا و مشخصات همدست خود را به مأموران اعلام کرد که پس از هماهنگی‌های قضائی متهم طی یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ده‌ها فقره سرقت زورگیری در مناطق مختلف تهران و شهر ری اعتراف کردند که تاکنون ۳۴ شاکی نیز شناسایی شده‌اند.

جلیلیان افزود: در این سرقت‌ها یکی از شاکیان که در زمان سرقت در برابر سارقان مقاومت کرده بود به علت جراحات وارده از سلاح سرد (چاقو) سارقان، در بیمارستان بستری بود که وضعیت جسمانی وی رو به بهبود است، پس از شکایت از شاکیان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.