مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 70 متهم در طرح ضربتی فرماندهی انتظامی ری

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری ۷۰ متهم و کشف ۵۲ پرونده سرقتی در طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرایم خشن در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرایم خشن در شهر ری اظهارکرد: این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده از ظرفیت تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی به اجرا درآمده و در جریان آن ۷۰ متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۴ سارق که ۱۹ تن از آنها سارقان جرایم خشن و به‌عنف بودند دستگیر شدند؛ اظهارکرد:‌همچنین با اجرای این طرح ۴۵ پرونده سرقت به همراه ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری با بیان این در طرح مذکور شش فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شد. 

بر اساس اعلام سایت پلیس، به گفته جلیلیان برای تمامی متهمان دستگیر شده در این طرح پرونده‌ای تشکیل شده و آنان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.