مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 70 متهم در طرح ضربتی فرماندهی انتظامی ری

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری ۷۰ متهم و کشف ۵۲ پرونده سرقتی در طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرایم خشن در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرایم خشن در شهر ری اظهارکرد: این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده از ظرفیت تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی به اجرا درآمده و در جریان آن ۷۰ متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۴ سارق که ۱۹ تن از آنها سارقان جرایم خشن و به‌عنف بودند دستگیر شدند؛ اظهارکرد:‌همچنین با اجرای این طرح ۴۵ پرونده سرقت به همراه ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری با بیان این در طرح مذکور شش فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شد. 

بر اساس اعلام سایت پلیس، به گفته جلیلیان برای تمامی متهمان دستگیر شده در این طرح پرونده‌ای تشکیل شده و آنان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه