مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان ری

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری مهدیه حسنی تجلیل از نویسندگان بومی و صاحبان قلم شهرستان را از برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی سال ۱۴۰۱ ری با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان اعلام نمود .

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب «قاسم حاج قاسم» با موضوع داستان زندگی شهید مدافع حرم «وحید زمانی نیا» و به قلم زینب مولایی، از دیگر برنامه های اجرایی این دوره از هفته کتاب است.

حسنی از برگزاری چندین نمایشگاه عرضه کتاب هم خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم به امر کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از نویسندگان و ناشران شهرستان، عرضه محصولات فرهنگی و تازه های نشر در قالب برگزاری نمایشگاه توزیع و فروش کتاب نیز از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری دیدار با خانواده نویسنده جانباز «حسین جزینی» را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تکریم و تقدیر از جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس که در عرصه هنر و قلم  فعالیت می کنند هم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام خواهد بود.

سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی خلاف سالیان گذشته و به دلیل تلاقی زمان برگزاری آن با جام جهانی فوتبال قطر ، از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه برگزار خواهد شد. منبع ایرنا

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه