مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرقت از 150خودرو با موتور سیکلت دزدی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقی که با موتورسیکلت‌های سرقتی اقدام به سرقت از ۱۵۰ دستگاه خودرو کرده بود، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دو مورد از مهمترین پرونده‌های پلیس این شهرستان از دستگیری یک سارق موتورسیکلت و لوازم خودرو خبرداد و گفت: با دستگیری فردی به اتهام دزدی موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری به همراه کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، متهم با هماهنگی‌های قانونی برای بررسی‌های تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان ری منتقل شد.

وی افزود: ماموران پلیس در بررسی‌های فنی متوجه شدند که متهم  پس از سرقت موتورسیکلت مرتکب چندین فقره سرقت مشابه لوازم خودرو شده است. در تحقیقات انجام شده متهم به پنج فقره سرقت موتور سیکلت طی دو ماه گذشته معترف شد و گفت که با موتورسیکلت‌های دزدی مرتکب ۱۵۰ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده‌های شهر ری ، دولت آباد و سیزده آبان شده است.

جلیلیان با اشاره به شناسایی یک مالخر در این زمینه گفت: این مالخر توسط ماموران پلیس شناسایی شد و با هماهنگی‌های قانونی در مخفیگاهش در محدوده خزانه دستگیر شد. در بازرسی از این محل تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل چندین دستگاه پنل ضبط، دوربین مداربسته، پمپ‌های آب، پرژکتور ، ضبط و باطری خودرو و … که همگی مسروقه بود، کشف و ضبط شد. متهم نیز به مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تحقیقات پلیس برای کشف جزئیات بیشتر پرونده اظهار کرد:  با جانمایی محل‌های سرقت تعدادی از مالباختگان شناسایی شده و کشف جزئیات بیشتر پرونده در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری قرار دارد.

سرقت سریالی موتورسیکلت در شهرری 


جلیلیان در ادامه با اشاره به دستگیری سارق سریالی موتورسیکلت گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده‌های شهرری و جوانمرد قصاب شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت و تحقیقات میدانی در این زمینه شروع شد.

وی با اشاره به حضور محسوس و نامحسوس ماموران در نقاط جرم‌خیز ادامه داد: ماموران کلانتری شهرری با پوشش نقاط جرم‌خیز را تحت نظر قرار داده و سرانجام روز گذشته سارق را در جریان دزدی یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه شهرری مشاهده کرده و در یک عملیات پلیسی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تلاش متهم برای فرار از دست ماموران در هنگام دستگیری اضافه کرد: متهم به محض دیدن ماموران با استفاده از یک دستگاه موتور دیگر که در چند متری‌اش پارک شده بود از محل فرار کرد اما با اقدام ضربتی ماموران کلانتری دستگیر و به همراه موتورسیکلت برای بررسی تخصصی به کلانتری منتقل شد. 

وی با اشاره به مسروقه بودن موتورسیکلت گفت: پس از استعلام از شماره انتظامی موتورسیکلت سرقتی بودن آن مشخص شد و در تحقیقات انجام شده متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار هنگام مواجهه با با مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و علاوه بر اقرار به بزه ارتکابی به پنج فقره سرقت دیگر در محدوده‌های شهرری و جوانمرد قصاب اذعان کرد. همچنین شناسایی و دستگیری مالخر و کشف جزئیات بیشتر پرونده در دستور کار پلیس ری قرار دارد و متهم نیز برای گرفتن دستور قضایی روانه مرجع قانونی شده‌است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.