مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در حسن آباد

رئيس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 20 میلیارد ریال لوازم ورزشی قاچاق در محدوده حسن آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  سرهنگ  “هدایت بهرامی” درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز، مأموران پایگاه جنوب این پلیس، حين کنترل محورهاي مواصلاتي در محدوده “حسن آباد” و تردد خودروهاي عبوري به یک دستگاه خودروي کامیون  حامل بار میوه مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

وي افزود: مأموران در بازرسي از خودروی توقیفی مقادیری کالای قاچاق شامل:  3 هزار و  118 عینک مختص شنا و وسایل ورزشی استخر و سالن های شنا، فاقد مجوزهای قانونی و مدارک گمرکی که در بار میوه پنهان شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  با اشاره به اینکه راننده خودرو به تهیه و انتقال کالای قاچاق از استان های جنوبی کشور به شهر تهران اعتراف کرد ادامه داد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه 20 ميليارد ريال برآورد شده است.

سرهنگ هدایتی خاطر نشان کرد: در اين رابطه یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه