مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گرامی داشت شهدای حرم شاهچراغ در شهرری برگزار شد

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حرم شاهچراغ(ع) و شهدای اخیر امنیت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

 این مراسم پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور نمازگزاران ؛ مردم شهید پرور و مسلمان شهر ری، زائران و مجاوران حرم و با مرثیه سرایی حاج امیر نعیمی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی در شبستان امام خمینی(ره) برپا  شد.

همچنین برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی و قرائت دعای کمیل با نوای حاج مهدی خادم از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن عرض تسلیت مجدد به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، مقدم عاشقان مکتب ایثار و شهادت را به این مراسم گرامی داشت.

عیادت خادمین آستان مقدس از بیماران مراکز درمانی در ایام میلاد حضرت سیدالکریم(ع)

با هماهنگی اداره ارتباطات اقشاری روابط عمومی آستان مقدس در ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در برخی از بیمارستان های شهر تهران از بیماران این مراکز درمانی، عیادت کردند.

جمعی از خادمین این حرم مطهر به مناسبت ایام میلاد حضرت سیدالکریم(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد منور حضرت سیدالکریم(ع)، در بیمارستان های نجمیه، مرکز قلب تهران، چمران و دارالشفاء کوثر حضور یافته و ضمن عرض تبریک این ایام به کادر درمان و بیماران و همچنین اهداء بسته های متبرک به ایشان، برای بیماران این مراکز درمانی آرزوی صحت و سلامتی نمودند. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه