مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لزوم مراجعه متصرفین اراضی دولتی سه محله شهرستان ری به راه و شهرسازی 

آرش صفری از متصرفین اراضی دولتی دارای بنای احداثی قبل از سال ۱۳۹۴ در سه محله از توابع شهرستان ری خواست هرچه سریعتر به اداره راه و شهرسازی این شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ آرش صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ری از مردم در پلاک ۴۴۶ و ۳۴ فرعی از ۱۱۲ و ۱۵۹ اصلی امین آباد، پلاک ۵۰۹۲۶ فرعی از ۴۶۷۸ اصلی شهرک شاهد ،پلاک ۱۲۳اصلی دولت آباد و همچنین ساکنین خیابان ۱۳ آبان خواست جهت تشکیل پرونده و درخواست سند زمین به اداره راه و شهرسازی ری مراجعه کنند.

وی افزود: اراضی تصرفی در آئین نامه اجرایی بند کاف تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به اراضی اطلاق می شود که در محدوده یا حریم شهرها یا شهرک ها در مالکیت وزارت راه و شهرسازی ، سازمان ملی زمین و مسکن و یا شهرک بازآفرینی شهری توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی قبل از مورخه ۱/۱/۱۳۹۴ تصرف شد و در آن بنا احداث گردیده و یا در حال بهره برداری باشد.

لازم به ذکر است مجموع اراضی تصرفی در سه محله و یک خیابان در شهرستان ری ۷۳ هزار مترمربع است و متقاضیان تا ۲۹ اسفند سال جاری مجاز به تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی دریافت سند هستند.

منبع وزارت راه و شهرسازی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه