مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در باقرشهر

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا در باقرشهر خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از پیگیری برای راه‌اندازی هنرستان هنرهای زیبا در باقرشهر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام برای تأمین نیاز دانش‌آموزان هم‌جوار منطقه ۲۰ و شهرستان ری مؤثر است که تسریع آن، نیاز به پیگیری و همکاری نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی و شهرستانی دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان تهران هنرستان هنرهای زیبا احداث نشده و برای اولین بار طی این مدت، این هنرستان به زودی در شهرستان ری افتتاح خواهد شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به احداث فرهنگسرای باقرشهر و مسکن مهر کهریزک افزود: با راه اندازی این هنرستان دانش آموزان علاقه مند می‌توانند در رشته‌های مختلف ازجمله نقاشی، گرافیک، نمایش، سینما، صنایع دستی، موسیقی و غیره ادامه تحصیل دهند. 

صفوی در ادامه در رابطه با ساماندهی فضای مجازی بیان کرد: متولی فضای مجازی اداره ارشاد نیست و ما عضوی از شورای عالی فضای مجازی کشور هستیم و نمی‌توانیم ورود کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به تخلفات فضای مجازی بر عهده ارشاد نیست، تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات فضای مجازی بر عهده دستگاه قضایی است و برای رسیدگی به این موضوع، طی مکاتبه از دادستان شهرستان خواستیم به عنوان مدعی العموم به تخلفات ورود و برخورد کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در مورد حواشی موجود در خانه مطبوعات گفت: انتخابات رابط خانه مطبوعات شهرستان ری را پیش رو داریم و خبرنگاران می‌توانند با حضور خود در انتخابات، به ساماندهی فضای رسانه شهرستان کمک کنند.

صفوی با اشاره به اهمیت ساماندهی آگهی‌ها یادآور شد: پیگیری‌ها باید از سوی فرمانداری انجام شود و شهرداری‌ها آگهی‌های خود را برای توزیع به اداره ارشاد بدهند همچنین با سایتی شدن آگهی‌ها این مشکلات تا حد زیادی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی آگهی‌ها، تعاونی مسکن و راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه از موضوعات و دغدغه‌های مهم اصحاب‌ رسانه است که باید توجه و رسیدگی شود.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه