مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیسی در شهرری دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از شناسایی یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی در شهرری خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، ۳ دستگاه خودروی سرقتی تحویل مال باختگان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» گفت: گشت انتظامی کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که به یک دستگاه خودرو مشکوک و در استعلام انجام شده مشخص شد خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با بیان اینکه پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز خودروی مسروقه متوقف و راننده آن دستگیر شد افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت خودرو اعتراف کرد.

فرمانده شهرستان ری در ادامه بیان داشت: کشف سایر جرائم احتمالی هدف ماموران قرار گرفتند و با هماهنگی‌های قضائی در بازدید از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت خودروها همچنین ۴ فقره سرقت دیگر معترف و با جانمایی محل‌های سرقت و استعلام‌های انجام شده، مالکان اصلی این خودرو‌ها شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان افزود: کشف جزئیات پرونده و مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه