مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات مدارس شهر تهران در شهرری

جلسه هماهنگی برگزاری گردهمایی امامان جماعت روحانی مدارس شهر تهران در شهرری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جلسه  هماهنگی برگزاری گردهمایی امامان جماعت روحانی مدارس شهر تهران در شهرری با حضور سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگ و آموزش و پژوهش و ستاد اقامه نماز استان تهران  با دبیر و کارشناس قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران در تاریخ یازدهم آبان ماه در محل ستاد اقامه نماز استان تهران برگزار گردید.

در ابتدا جلسه سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران حجت الاسلام و المسلمین نور محمدی به حضور مستمر امامان جماعت در مدارس جهت برپایی نماز جماعت و پرسش و پاسخ مسائل دینی بر نقش  و تاثیر امامان جماعت در مدارس تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  متوسلی مدیر امور آموزش  ستاد اقامه نماز  گفت: بایستی تا قبل از تشکیل گردهمایی، جلسات مشورتی بیشتری بر قرار باشد.

در ادامه نعیمی دبیر  قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بیان نمودند: که آمار دقیق امامان جماعت مدارس شهر تهران قرار است در اوایل هفته جاری از مناطق گرفته شود ، تمام نامه نگاری ها برای  تحویل سالن و امنیت محل در مراحل انجام می باشد .و در این مراسم از اجرای سرود  توسط دانش آموزان نیز برنامه خواهیم داشت.

در ادامه جلسه مقرر شد پوستر ی برای این گردهمایی و  گردهمایی های استانی که قرار است در طول سال در کشور انجام شود توسط آموزش و پرورش آماده سازی و ارائه گردد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.