مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اجرای ️فاز دوم طرح روشنایی بلوار امام خمینی (ره) شهر حسن آباد

شهردار حسن آباد فشافویه از اجرای فاز دو عملیات ساماندهی روشنایی بلوار امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه و به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهرحسن آباد ، شیرزاد یعقوبی اعلام کرد: در راستای بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری عملیات فاز یک طرح تعویض تیرهای برق در بلوار امام خمینی (ره) درسال ۱۴۰۰ به انجام رسید و در این طرح تیرهای روشنایی حدفاصل ساختمان بخشداری تا ابتدای شهرک جانبازان تعویض شد و به بهره برداری رسید.

شهردار حسن آباد همچنین با اشاره به تاثیر و اهمیت روشنایی استاندارد معابر شهری در کاهش تصادفات ، افزایش امنیت و ایجاد زیبایی بصری افزود : اجرای فاز دوم طرح ساماندهی روشنایی بلوار اصلی شهر در سال جاری با تصویب اعتباری بالغ بر مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از سوی شورای شهر و انتخاب مجری طرح در روزهای اخیر آغاز شده است و در این پروژه تمامی پایه چراغ های روشنایی قسمت شمالی بلوار از ابتدای محله جانبازان تا میدان شهدا نوسازی خواهد شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه