مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بلیت سینما راگا شهرری دو روز در هفته نیم بها شد

مدیرعامل موسسه تصویر شهر عنوان کرد که از نیمه آبان سینما راگای شهرری ، علاوه بر سه‌شنبه‌ها در روزهای یکشنبه نیز بلیت خود را به صورت نیم بها ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری مجید اکبرشاهی گفت : پس از تجربه موفق اجرای طرح تابستانه در سینماهای ملت، تماشا، راگا و رازی تصمیم گرفتیم که تمهیداتی برای رفاه بیشتر شهروندان در سینماهای زیرمجموعه در نیمه دوم سال و با توجه به رکودی که بر بازار فرهنگ و هنر سایه انداخته است، در نظر بگیریم که خوشبختانه با موافقت شورای صنفی نمایش مقرر شد که از نیمه آبان ماه بلیت سینمای «راگا» علاوه بر روزهای سه شنبه، در روزهای یکشنبه نیز برای مخاطبان به صورت نیم بها عرضه شود و در بقیه ایام هفته هم سانس‌های اول نیز به صورت نیم بها خواهد بود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر افزود: در این طرح سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) تا ساعت ۱۷ به صورت نیم بها و از ساعت ۱۷ به بعد برای تمامی فیلم‌ها بها بلیت از ۴۵ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان کاهش می‌یابد. در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت در روزهای سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌شود.

پردیس سینمایی راگا در خیابان کریمی شیرازی شهرری  با دارا بودن سه سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه