مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قبله ی تهران غرق در نورو سرور +فیلم

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت سیدالکریم حسنی علیه السلام قبله ی تهران غرق در نورو سرور شد

چهارم ربیع‌الثانی همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) سراسر شهرری غرق در نور و شادی است و بیرق‌های رنگین و نورافشانی و نواهای دلنواز در آستانه سیدالکریم پای هر آشفته‌دلِ گرفتار از شرم حضور را به‌سمت حرم امن حسنی (ع) سوق می‌دهد.

این روزها نگاه زائران حسینی به گنبد طلایی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دوخته شده و دستان حاجتمندشان به ضریح سیدالکریم گره زده شده است، هر گوشه این حریم امن الهی را می‌نگری چشمان گریانی را می‌بینی که در حسرت گوشه چشمی از صاحب این آستان پربرکت است.

زائران و مجاوران این بارگاه از جای‌جای پایتخت خود را به بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند و در این شب عزیز یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ را گرامی داشتند.

حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز به‌طرز با شکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان سیدالکریم خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این روز عظیم را جشن بگیرند.

در پایان مراسم میلاد در شب ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هیئت انصار سیدالساجدین (ع) با اهدای شاخه‌های گل به مناسبت ولادت این محدث عالی مقام همراه با مولودی خوانی وارد حرم شده و در حضور حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت این آستان و حجت الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر به جشن و سرور پرداختند.

منبع تسنیم
از طريق دفتر شهرری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه