مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

7میلیارد تومان بلور قاچاق در کهریزک کشف شد

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ۱۲۶ هزار قلم بلوریجات قاچاق در انباری در کهریزک به ارزش ۷۰ میلیاردریال کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سردار حمید هداوند اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران گزارشی در خصوص دپو و نگهداری تعداد فراوانی بلوریجات در انباری در محدوده کهریزک شهرستان ری دریافت کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که مالک انباری در یک سال اخیر مقداری فراوانی بلوریجات قاچاق را از استان های جنوبی کشور تهیه و در این انبار پنهان کرده که نتیجه تحقیقات به مرجع قضایی منعکس شد.

به گفته هداوند، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای دستور قضایی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری مالک انبار، در بازرسی از این مکان ۱۲۶ هزار عدد بلوریجات فاقد بارنامه و مدارک و مجوزهای قانونی و گمرکی کشف کنند.

وی یادآور شد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را حدود ۷۰میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین پلیس تهران خاطرنشان کرد: با دستور قضایی انبار مذکور پلمب و مالک انباری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه